سنجش ادراکات فراحسی با استفاده از کارتهای زنر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سنجش ادراکات فراحسی با استفاده از کارتهای زنر
نوشته شده در چهار شنبه 25 / 10 / 1398
بازدید : 964
نویسنده : محمدرضا علی اکبری

 

 زبان: فارسی  نویسنده: پژوهش های مجازی سهند
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 7  ناشر: sahandvirtualresearches@yahoo.com
 حجم کتاب: 684 کیلوبایت
توضیحات

اد‌راک‌‌های فراحسی یا Extra Sensory Perceptions به دریافت‌هایی اطلاق می‌شود که توسط حواس‌های معمولی انسانی امکان‌پذیر نیست. چیزهایی مثل ذهن‌خوانی (تله‌پاتی)، روشن‌بینی(دیدن اشیائی که از طریق معمولی نمی‌توان آن‌ها را دید مثلا شیئی که در فاصله‌ای دور یا پشت یک مانع قرار گرفته)، روشن‌شنوایی، دورجنبانی (حرکت اشیاء با نیروی ذهن و بدون دخالت فیزیکی) و پیش‌آگاهی که به معنای آگاهی از وقوع یک حادثه پیش از رخ دادن آن می‌باشد.
این بحث که آیا چنین توانایی‌هایی وجود دارد و شیوه‌ی سنجش آن‌ها چگونه است همیشه در محافل متافیزیکی و علمی در جریان بوده و این دو محفل معمولا دو سوی انتهایی پیوستار را گرفته‌اند. به این معنا که متافیزیک چنین اعمالی را نشات گرفته از روح می‌داند و آن‌ها را بی برو برگرد تائید می‌کند، در عوض روانشناسی چون آن‌ها را خارج از حیطه علم یعنی غیر آزمون‌پذیر و تکرارناپذیر می‌داند چنین توانایی‌هایی را رد می کند یا به عبارت بهتر از تائید آن‌ها سر باز می‌زند.
حالا سوالی که معمولا دوستان از من می‌پرسند این است که آیا این توانایی‌ها واقعی‌اند؟ آیا تستی برای سنجش چنین توانایی‌هایی  و همچنین تمریناتی برای تقویت این نیروها وجود دارد؟



 


:: موضوعات مرتبط: مقالات , سنجش ادراکات فراحسی با استفاده از کارتهای زنر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: